Post by bawacoridchest on Feb 22, 2022 16:23:09 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Square Bird ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Square Bird IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodgenerator uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Square Bird 2022 version ▞▞▞
Det är ett bra spel men ALLTID efter 1 nivå kommer ett tillägg och det är SÅ frustrerande! Överlag bra spel
Square Bird Parrot Nest Soft Plush Bird Parrot ... - Airyclub
Easy Det är ett väldigt intetsägande, enkelt, enkelt spel som du nästan aldrig kan dö i. Inte min favorit men testa det om du vill.
Det här spelet är roligt men varje gång jag avslutar en nivå tvingas jag titta på ett tillägg, snälla gör det till minst 2-3 nivåer sedan lägga till eftersom jag knappt kan spela 😭
När jag vill titta på en annons för att få ett nytt skinn står det att jag inte har någon internetanslutning och jag är hemma med fulla staplar och en stark anslutning
spelkonceptet är väldigt coolt men det finns en annons efter varje nivå. det känns som att du inte ens spelar spelet och att du bara tittar på tråkiga annonser hela upplevelsen
Det här spelet har för mycket annonser. Och det gör mig bara irriterad när jag måste titta på annonserna. Jag har också upplevt detta i de flesta spelen. Det är därför det triggar mig när som helst om jag måste titta på annonser efter att jag dör. Spelet är roligt men på grund av annonserna dödar det bara mitt humör. Om det inte fanns några annonser i det här spelet skulle det här spelet vara väldigt beroendeframkallande för jag. Jag hatar när annonser kommer non stop och rekommenderar oss att spela andra roliga appar/spel. Det är bara väldigt irriterande och långt. Jag ger 2 stjärnor för det.
Skulle vara roligare men det finns en reklam efter varannan nivå. Kanske var 5 eller 6 skulle vara mindre irriterande eftersom det första gänget av nivåer tar ungefär 5 sekunder att slutföra så att du bara alltid är på en annons
Min erfarenhet av det här spelet är ok, jag gav det en 3-stjärna eftersom det finns flera annonser och jag rekommenderar bara inte att skaffa det här spelet, men om det ser bra ut kan du få det! Och några av annonserna upprepas bara om och om igen efter varje nivå! Så 3 stjärnigt
För många adds.Om jag hade 20 minuters speltid skulle 15 minuter vara allt adds.I övrigt är spelet väldigt bra.
Hej var det bästa spelet jag någonsin spelat. Jag klarade redan två nivåer och jag är på nivå 3, det är inte svårt, du måste bara trycka på skärmen och se till att du lägger tillräckligt många block under kycklinghuvudet och surfa på Colony chicken head så att huvudet av kycklinggodis upp istället för att bli träffad av de små gräsgrejorna och du kommer att bli fantastisk som det här spelet är det roligaste spelet det här spelet är Spider-Man inspirerade mig att spela fler spel och fler spel och mer XO de spelen som jag mest gillar är de som jag fick på min .🦄
För många annonser. Första försöket var kul men du får bokstavligen en annons efter varje match rygg mot rygg. Rekommenderar inte att ladda ner. Det är ett slöseri med upptaget utrymme.
HELSKÄRM ANNONS VARJE ÅND!! Apputvecklare är girig! Vem vill spela när du har fastnat i en oändlig slinga av reklam?? Tvångsbedömning \ betyg börjar på nivå 3! Automatisk 1-stjärna!
Det är riktigt roligt, jag ser inget dåligt med det, men det är ett bra spel
Square Bird - Gratis onlinespel - Bonus
Kanske med lite mer eftertanke och uppfinningsrikedom skulle detta vara ett bra spel, men än så länge är det hemskt. Spelmekaniken kan vara bättre eftersom spelet ibland inte svarar trots att jag trycker på skärmen. Annonserna är också ständigt där vilket gör spelet ospelbart. Jag tror att det här spelet kunde ha varit mycket bättre än det är.
Man kan inte se vilken nivå man är i
Bby
Square Bird معمولی hodz
ADW: Circus cyaneus: INFORMATION - Animal Diversity Web
Bra jobbat
Jag gillar den här appen eftersom den är väldigt avkopplande och inte kräver mycket uppmärksamhet. Men efter ett tag blev nivåerna lite tråkiga eftersom de alla är lika. Dessutom finns det för många annonser; det finns en efter varje nivå och de är väldigt störande.
DU kommer att dö om du spelar det här för det är så bra.
SQUAREBIRD THUNDERBIRD CLUB OF SWEDEN - Alla bolag
Den här appen ger mig samma annons som jag inte kan ta mig ur. Kul för de två första försöken men sen.. AD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!
WOW! Ett mycket trevligt sätt att passera tiden. Det är väldigt roligt att spela. Desto mer överraskande är... Bossutmaningar/Hårda nivåer finns också i spelet. Prova det nu ! För alla spelare som har problem med massor av annonser, stäng helt enkelt av data och RIP-annonser.
Chrono Trigger – Wikipedia, wolna encyklopedia
Jag gillar inte riktigt det här spelet för när du redan har gjort djuret högt upp till högt och du inte kan se framtiden så kan du inte se när det går högt eller när det går lågt så jag önskar att det visade dig en liten ruta kl. toppen som visar dig vad som kommer så att du inte dör för jag hatar att dö i spel Jag gillar att vinna vinnande vinna så ändra det här spelet och gör det mycket bättre
Jag tror att det här kommer att underhålla barn mycket i det var en bra idé det var bara en bra idé att underhålla barn på det sättet som att ge mig allt stöd och kärlek och jag bara älskar och älskar hur du gav det här spelet till mig och det var gratis och det var underhållande min syster är väldigt bra och tight jean henne hur man säger brud brud vet till och med att det är något som du inte borde veta om än men hon vet det nu så det är för sent men jag vet hur det är med barn det är bara de vill veta allt
Alla t
Chill with the ads man, om jag gillar spelet så köper jag något för att stödja det ändå. Annonserna har en fruktansvärd inverkan på spelarens upplevelse.
Det bästa spelet jag spelat någonsin, det är så roligt och jag gillar det så mycket
Det suger eftersom du går för fort och varje gång jag förinställer skärmen placerar den två åt gången och annonserna är insain, du behöver verkligen bara göra spel utan reklam så kommer du att ha fantastiska spel eftersom du bara gör annonser för andra spel andra människor skapade istället för dina
Det är superkul även min vän spelar det varje dag
Jag älskar det men det är inte som jag ville och jag gillar det fortfarande inte så mycket men jag gillar det så jag tycker att jag definitivt borde betygsätta det. så fint men grafiken är riktigt dålig så jag rekommenderar dig att inte ladda ner det här spelet.tack
Square Bird 休閒 nme
På bänken syns diverse utrustning som används vid ringmärkning, ... ringed birds are noted is visible, the "tubing system" (the light square thing) where
Så smidigt att du kan få feberläge🟨🟦🔴🟠🟡🔵❤️🧡💛💚💙💜ʕっ•ᴥ•ʔっ Jag är Australien. Men jag bor inte i Australien.
Min 5-åring laddade ner det här spelet. Jag såg henne spela det och hon hade roligt. Problemet jag har är det dåliga valet i reklam för olämpliga spel när jag återupplivar karaktären. I spelet har du möjlighet att titta på en video för att återuppliva fågeln. Men mycket av annonsen är olämplig för barn. Av den anledningen kommer detta spel att avinstalleras. Så synd, för annars är det ett roligt spel.
Jag gillar spelet, men jag gav det här spelet en 1 på grund av hur mycket annonser det fanns och att jag inte kunde lämna trots annonser. Jag var tvungen att starta om mitt spel varje gång en annons dök upp!
WORLD of SUBMARINES: Navy PvP Veiksmas kuh
Det är kul men det kan bli bättre. De borde göra ett oändligt läge och det kan fortfarande finnas nivåer. De borde också göra det så att du får mer pengar för att köpa fler handfat eftersom du bara får $4 på nivåerna.
För många annonser. Kan vara ett roligt spel, men annonserna förstör flödet.
Det är ett bra spel men det finns två problem. Det finns för många annonser i det här spelet och det blir ganska irriterande. När jag har avslutat en nivå kommer det alltid en annons och det är så frustrerande eftersom jag försöker fokusera. Och när du låser upp alla fåglar i bakgrunden blir det ganska tråkigt eftersom du inte kan låsa upp fler saker.
👌👌👌 väldigt mycket trevligt spel.... Det gjorde mig bara frisk. Tack för att du gör en sådan typ av spel för skojs skull 🏄..... Fortsätt så!
Bra spel även om det är en rip off men varje spel är en rip off av ett annat spel men för många annonser, särskilt om du lyssnar på musik på din telefon.
Square Bird Казуални jtlq
Det är ett väldigt bra spel♡♡♡ Jag gillar det!!! Men en sak....det är så svårt!!! Jag nådde bara 4:e nivån på 3 dagar!!! Tja, det är inte dåligt!!! För lätt förändrar dig inte♡♡♡♡♡
Efter att ha fått ett par "perfekta" sätter den dig i "feberläge" som i princip gör allt för dig under de kommande 10 sekunderna. Detta gör dock nivåerna för lätta. Nivåerna i sig är redan för korta för att vara svåra, men feberläget gör det lätt till den grad att det inte är värt att spela.
Jag tycker att det är ett roligt spel och ljudeffekterna är fantastiska 🙂🤩 Jag gillar bara inte tilläggen de är dumma jag menar att ingen gillar dem men vad som helst